fredag 7 november 2008

Sitter hos Petter nu (som vanligt) och väntar på mat! Jag har brassat igång en stor gryta pasta, gött gött.

Ikväll kommer Lina hem (eller är hon hemma redan månne?) och jag är G.L.A.D! Ska bli roligt att träffa henne igen! Tiden har gått sjukt snabbt det hon var hemma! När var det egentligen? Augusti?

Snart är jag klart med allt på ungdomsmötena på arbetsförmedlingen! Yaho! Sista träffen är på tisdag! Jag är jätteglad! Hihoo!

På söndag "firar" jag och Petter en månad, officiellt alltså. Som sagt- tiden går fort!

Det var allt jag hade på hjärtat idag. Händer inte så mycket just nu, haha. Sova, äta, TV, dator, sova, äta, tv, dator. Men jag får ju vara med Petter i alla fall så jag är glaaad!

Ajöken möken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till månaden mihi. ;D Nu är jag hemma :D Tjoo

mimmsaan sa...

jag väntar också på mat. Och mamma. Mamma är i tyskland i 4 månader. När kommer MIN mat? :(