onsdag 5 november 2008

Onsdag idag. Nothing fancy. A regular onsdag.
Har varit på Arbetsförmedlingen idag. Drog mytten om att jag minsann hade varit på ISS och lämnat in mitt CV. Fan också. Nu måste jag ju också göra det. Jävla skiiiit. Ajja.
Måste fixa praktikplats också. Känns inte så jävla kul. Funderar på att fråga morsan om jag kan vara med henne på Brönja, eller ifall jag kanske är på dagis. Det vore kul. Tror jag ska gå dit och fråga nån gång nästa vecka. Har praktiserat där i åttan ungefär och det var jätteroligt! Visst- det är andra barn där, men personalen var jättesnäll och jag tror faktiskt att de flesta jobbar kvar där!
Hoppas de känner igen mig...

Sen var jag och fikade med Hanna på stan. Trevligt! Men satan vad kallt det är ute numera. Helt sjukt. Det värsta är att det bara blir kallare och kallare. Usch usch usch.

Hihi! Nu kom morsan hem;
-Du får inte komma in i köket nu...
Jag anar vad som pågår och är snabb som ögat:
- Ha! Har du köpt en julklapp åt mig?!!!
- ... ja, det kan.. väl .. stanna där!

Trevligt!

Nu var det slut på ideer. Hejdå

Inga kommentarer: