onsdag 26 november 2008

Jag har inte så mycket att rapportera faktiskt, kanske mera "hej jag lever" ungefär. Men jag lever och mår (relativt) bra! Det är som jag sa till Petter igår; "rent mentalt mår jag skit, fysiskt mår jag skit.. men Petter-delen av hjärnan mår bra och det är väl vad som räknas just nu".
Får mina ångestattacker, yrselattacker och blodtrycksfall. (Jag ska titta upp det där) Fast jag är lycklig mår jag ändå skitkasst. Jobbig kombination. Måste träffa en läkare (psykolog?) och titta upp alla mina "krämpor".

Jag återkommer när jag vet mer- både om mig själv, mina sjuka tillstånd och eventuella lösningar. Just nu är det som om jag lever i ett limbo. Min kropp känns som en 90-årings och mitt sinne känns som en 9-åring med grava hjärnskador. Typ.

Det.. nu ska jag se Grey's Anatomy.

Hej

1 kommentar:

Lina sa...

"9-åring med grava hjärnskador" Det lät inte speciellt bra XD sicko