lördag 29 november 2008

Inre stress. Inre stress. Inre stress. Fan vad det är påfrestande. Jag känner verkligen hur hela jag mår dåligt av det. Jag har ont i magen, förmodligen av stressen, jag har fått utslag igen, förmodligen av stressen det också. Jag kan knappt sova, förmodligen av stressen. Jag är sur och grinig, förmodligen av stressen. Usch vad det är jobbigt.

På måndag ska jag till Soc. Får se hur det löser sig med allt. Jag måste ringa läkaren också, ska nog göra det på måndag. Måste titta upp vad det är jag "lider av". Stress!? Ångest!? Depression!? Jag vet inte, förhoppningsvis får jag reda på det då. Något är det som inte står riktigt rätt till, det känner jag ju.

Just nu är jag hemma hos Petter, han sitter och spelar medan jag försöker fördriva tiden på annat sätt. Det genom att sitta här framför datorn. Jag vet inte om jag lyckas döda så mycket tid, men men. Ska nog gå och lägga mig snart..

Nu är det jul snart också, det innebär också en jävla stress. Även om det inte är så mycket just JAG ska göra så är det också en underliggande press känns det som. Jag som inte ens tycker om julen!? Nåja. Ska troligtvis vara hos farmor och farfar, det var längesen så lite ser jag väl framemot själva umgänget. I och för sig.. nu när jag tänker efter så kan det faktiskt bli ganska mysigt med julgranen, julmaten, alla tända ljus, julklappar och när det är helt mörkt ute.
Hannes kommer bli såååå glad för julklappen han ska få av mig. Min gamla mobiltelefon. Morsan vill egentligen inte att han ska ha någon och jag har sagt att han inte kommer få min gamla. Han är ju egentligen för liten. Men jag kunde helt enkelt inte låta bli. Bara tanken på hans min när han öppnar paketet och ser att han kommer få en helt egen mobiltelefon gör mig helt glad inombords! Som han har tjatat!

Nu ska jag surfa vidare, läsa lite forum och sedan gå och lägga mig.

Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

julen är ett jäkla stressmoment, med all julklappshysteri osv. uuhh...
jag diggar bilden du har som "header" för övrigt :D finfin!