fredag 28 november 2008

Shit vad trött jag är. Det är helt sanslöst.
Har inte sovit så mycket alls i natt. Gick ut vid halv tre, läste en stund, släckte lampan och låg vaken till fem ungefär. Sen vaknade jag åtta och var KLARVAKEN. Låg och vred mig ett tag och somnade om, klockan ringde elva och jag somnade om till kvart över ett. Usch.
Jag var verkligen supertrött men kunde inte somna, det är jobbigt när det blir så. Jag ligger och spänner mig, särskilt där ute. I natt var det dock inte särskilt läskigt, eller inte läskigt alls faktsikt, men det blir ändå att jag ligger och är orolig.
Nåväl. Ikväll kommer Petter (hopfully) så då sover jag som en stock! ;-* Min älskling så jag saknar honom!

Farsan åkte in på Sunderbyn idag igen. Han hade ont i magen och spydde och hade sig. Det verkar aldrig gå över det där. Hoppas det inte är något riktigt allvarligt, Kristina (en lärare på björknäs) fick ju jättekomplikationer efter sin blindtarmsoperation. Men det gick ju bra för henne så förhoppningsvis går det bra för farsan också.

Nu ska jag äta nåt (kanske, om jag orkar...), sen dusch.

Hej!

Inga kommentarer: