lördag 1 november 2008

Hali Halå.
Min nya mobiltelefon fungerar som den ska! Fortfarande lite ovan. Det är ju ganska stor skillnad mellan en skruttig Samsung och en fiiiiin Sony-Ericsson. Men jag börjar vänja mig!

Igår var det fest här hos Petter. Jag, Petter, Marina, Martin och Erica var här. En lugn (nåja..) fest helt enkelt. Väldigt trevligt, inte alltför hårt. Jag gick o la mig vid tre-tiden så det blev inte alltför sent heller!

Idag vaknade jag och Petter vid .. halv två ungefär. Riktigt skönt. Inte alls bakis, mest trött bara. Fast när vi fick i oss lite käk så gick det över.
Vi städade här (såg ut som en fucking svinstia) och laddade för Magnus Betnér! Vid 18-tiden åkte vi mot Luleå- där Mange skulle ha sitt performance. Riktigt jävla grymt! Han är ju så jävla skön.
Vi svängde förbi Max på hemvägen- det hade vi förtjänat tyckte vi. Egentligen hade vi väl inte gjort något speciellt, men det var väl "bakis-käk". Utan att vara bakis då ...

Nu sitter Petter o spelar WoW. Nöööööööörd. Haha. "Jaha, nu dog du jävla råtthelvete. Kändes inte så bra va? Nä, jag kan tänka mig det!" Han är så söt. Tror minsann jag ska gå o pussa lite på honom.

Imorn fyller min lillebror David 18 år. Tiden går fort när man har roligt. Eller nåt. Måste köpa något åt honom också. Vad det blir får vi allt se.

Hej så länge!

1 kommentar:

mimmsaan sa...

Ohnej, bara han inte fasnar i wow-träsket!! :S