tisdag 28 oktober 2008


Idag är det tisdag! Tisdag, tisdag, tisdag..
Var på arbetsförmedlingen idag. Var jävla slött, Carina från Rönkan var o snackade en timma och sen var det slut. Haha. Ganska patetiskt onödigt faktiskt. Men jag kom upp i tid och det var väl bra det antar jag.
Fick veta att vi, på torsdag, kommer ha en "arbetssökar-dag". Så jävla onödigt. Kliva upp åtta, träffas nio utanför arbetsförmedlingen och sen ska vi knata iväg var och en i hopp om att hitta/få jobb. Surt. Det var väl en sak- men sen ska vi träffas klockan tre igen! Fyfan säger jag. Jag lär ju bara åka förbi ISS och lämna in mitt CV, sen åka hem o softa- sen åka dit klockan tre. HEhe. Palla knata runt på stan i sex timmar. Nejtack.

På torsdag kommer min nya mobil också! Jag är så glad så glad. Ska bli skönt att få en ORDENTLIG kamera på telefonen. Min suuuuuuuuuuger.

Det var allt för nu.
Hejs!

Inga kommentarer: