måndag 6 oktober 2008

Oj, vad duktig jag är! Har inte suttit vid datorn på flera dagar.. Hehe. Nu sitter jag bara för att jag skulle göra en grej till Arbetsförmedlingsgrejen imorn. Vette fan hur jag ska lyckas skriva ut det, men det löser sig! Kanske kan göra det där imorgon. Nåväl.

I helgen har jag .. varit med Petter. Haha. Så klart.
Igår åkte vi ut till Bredåker och träffade hans morsa och bror. Sen kom hans farsa också precis när vi skulle åka, så jag fick träffa alla i fall. Trevligt! Åt middag, drack kaffe och åt glass. Inte alls så farligt som jag trodde- hade faktiskt lite ångest där ett tag. Hähä. Men de var jättesnälla så det var inga problem alls.
Sen har ju Petter träffat MIN familj och han överlevde. Vad kan vara värre än den? Nej. Exakt.
En bror som drygar sig (David), en annan bror som hoppar ner från trappan och ropar "HAAAIIII-YAAAHH", en sur farsa och en morsa som (OCKSÅ) kör karate. Ett under att han överlevde egentligen :P

Nåväl.
Idag har vi inte gjort så mycket alls. Vaknade, käkade lite och gick o drog oss en stund till i sängen. Åååhh.. gose-gosis.
Sen skjutsade jag Petter till Sanden och nu sitter jag här.
Har ringt till ICA Kvantum också, hade i uppdrag från Arbetsförmedlingen (ja, den där garantin jag går på) att intervjua en arbetsgivare (personalansvarig). Hon var jättekonstig. Inte direkt otrevlig, men väldigt kort i svaren och lät väldigt ointresserad. Nåväl. Nu är det gjort i alla fall. Nu ska jag bara göra en grej på AMS.se och sen är jag klaaar. He.

Nu är det inte länge kvar tills vi åker till Turkiet heller! 11 dagar. En och en halv vecka!!!!!!
Herrejölars. Det är ju inte alls länge kvar. Börjar nästan få lite resfeber! >< Ouhh..

Det var allt för idag!
ADJÖ!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Herrejölars" HAHA, vilket ord :'D