tisdag 7 oktober 2008

Jahaa.. tisdag idag ja. Hujedamig.
Känner mig seg och sliten. Varför vet jag inte. Eller jo. Vi somnade sent igår (imorse). Vaknade som av en slump fem över nio och FLÖG upp ur sängen. "Jag måste åka snart!". Det är så jag måste tas egentligen. Kan inte ligga och dra mig "Fem minuter till". De där fem minuterna blir alltid femtio- så vips! har jag försovit mig. Men inte idag minsann! Nejnejnej. Jag hann gott och väl.
Gormade på där på mötet. Gjorde inte alltför mycket egentligen- men tiden gick ganska snabbt faktiskt. Känns inte SÅ jäkla jobbigt att åka dit längre. Faktum är att det är rätt soft.
På måndag har jag möte med min handledare- Anki. Sen veckan efter det är jag L.E.D.I.G så det dröjer ett par veckor innan jag ska på ett sånt därnt vanligt möte! Tjohej. (Bara för att det är soft betyder det inte att jag tycker det är ROLIGT.)

Vojne vojne.
Tio dagar kvar och jag DÖR snart. Tjihihiii

Nu är det Petter som gäller. As always! ;) IMORN är det MAX som gäller med Paaaatriiiic! Gött gött gött gött gött.. Ett minimål (med plusmeny) har väl ingen dött av? ;)

Ajöken!

Inga kommentarer: