måndag 27 oktober 2008

Oj, oj, oj vad jag skäms! Herregud vilket jävla inlägg jag skrev sist. Om resan.
Det var det sämsta jag har läst.
Men det var mycket som ville ut, gärna på kort tid dessutom. Jag läste aldrig igenom det innan jag publicerade och det förklarar väl min väldigt dåliga sammanfattning.
Jag kallar mig ordhitler men kan inte på kort tid skriva om min resa till Turkiet på ett snyggt sätt. Det var ju inte lite pinsamt. Men jag ska bättra mig! Efter nästa resa ska jag skriva en jävligt snygg sammanfattning, I promise.

Jag har väl egentligen varit hos Petter ända sen jag kom hem i fredags kväll. Men vad ska jag göra här hemma när jag helst vill vara med Petter? ...exakt.
Igår hjälpte han mig att fixa min dator, den har segat väldans mycket på senaste tiden. Nu är den omformaterad och det är lite kvar att fixa. Men den är hos Petter nu så vi ska fix klart det senare idag.
Sen brottades vi igår också, eller han var sär o sprang iväg och jag efter. Så börjar jag picka döden på honom och våra kloka skallar slogs ihop. Vips har jag en bula idag i pannan. Det var ju roligt. Haha. Men är man sär så är man.

Imorgon ska jag ringa Soc. och sen på möte på Arbetsförmedlingen. Det går säkert bra.
Snart kommer min telefon också som jag har beställt! Förhoppningsvis på onsdag eller torsdag.
Längtar. Min är så jävla störd, jag vill ha en BRA kamera och mp3-spelare. Det blir finnemang det där.

Bilder kommer upp på Bilddagboken idag förresten från Turkiet. Det är inte så många och kanske inte så fina men de får vackert duga.

Bye then!

Inga kommentarer: