torsdag 9 oktober 2008


Här är den söta ComHem ungen som var med i min dröm!
(Eller hon såg ut så där i alla fall...)



8 dagar! Jag blir alldeles pirrig bara jag tänker på det. Fy så härligt det ska bli!

Har sovit hemma i natt, var tvungen att kliva upp tidigt för att vara hemma med Hannes som är sjuk. Fast jag klev inte upp så jäkla tidigt- kring tio. Men nu sitter jag här o kollar runt på Internet och Oprah går för fullt i bakgrunden.

Sov sjukt gott i natt! Ville verkligen inte kliva upp. Sen att det regnar ute gör det ännu skönare att ligga kvar o dra sig.
Har drömt massa flum i natt, hehe. Minns ju så klart ingenting nu, men det var roliga drömmar! Inte hemska eller så, bara roliga.
Apropå drömmar så drömde jag igår att jag var nere hos Lina och Patrik i Malmö. Tittade på deras nya lägenhet och det var skitfint! Såg verkligen inte ut som det gör på bilderna Lina har på Pixbox, men det var jättefint! Minns att vi satt i deras soffa och tittade på TV och jag hade en unge med mig! Hon hade likadana kläder som den där lilla ungen i ComHem reklamen ni vet? Jättesöt! Så gjorde jag (och PATRIK??!) välling åt henne o allt. Aawwh. Men fick lite ångest när det var en unge med- jag brukar ha sanndrömmar xD Men det kanske var Lina o Patriks unge? ;) Hehehe
Nåväl.
Idag vet jag inte vad som händer.
Vet inte ifall jag ska åka till Pete eller hur det skulle bli- tror han skulle se film med en polare. Nåja. Det löser sig. Kan vara skönt att softa här hemma också. Var väldigt längesen jag bara satt hemma i mjukisbyxor och gjorde ingenting.

Det var allt för idag!
Ajö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vad sär^^