torsdag 25 september 2008

Ojski-pojski! Jag kommer att få 3012 kronor i början av nästa vecka! Vem är glad? Jag är väldigt glad! Soc.-tanten sa liksom "Ja, du fick ju för två månader förra gången, därför får du lite mindre nu". Men vafan, jag var svinglad. Trodde jag skulle få som allra högst 2000. Sweet, liksom! Massa pengar att bränna i Turkiet ;) Hoho. Inte länge kvar nu heller. Typ.. 22 dagar eller nåt sånt! Längtar sjukt mycket.

I tisdags var det som planerat "fest" hemma hos Pete. Dock blev det kanske inte så mycket till FEST. Mer softa med massa trevligheter .. ehe. Jag däckade (eller däckade o däckade, jag blev bakis redan innan jag gått o lagt mig) vid .. jaa, jag vet inte vad klockan var. Men .. 3 kanske?
Men det var trevlans. Sov över hos Pete sen och var hos honom hela dagen igår. Värsta softardagen! Vi gick inte ut på hela dagen, eller jo, på kvällen. Då gick vi till OK och sen tillbaka och softade lite till. Hehehe.
Cyklade hem vid 2, fuck vad trött jag var. Höll seriöst på att somna på vägen hem. Men det gick bra. Jag cyklade inte i diket eller något sånt.
Vaknade vid halv två idag. Lite väl sent kanske, men det var skönt. Sov som en stock hela natten. Känner mig rejält utvilad nu för en gångs skull!

Idag kommer Kenny hem! Får se om jag träffar honom en sväng, annars vette tusan vad som händer. Men det löser sig sa han som sket i vasken!

Hungrig. Snart mat!
Ajöken möken!

Inga kommentarer: