torsdag 25 september 2008

I'm in HEAVEN!
Jag har lyckats trycka ner mig i mina gamla Levi's som inte suttit bra sen jag gick i åttan! Jag testade dem för några veckor sen och då fick jag KNAPPT igen knappen. Nu är de faktiskt lite STORA i midjan! Jahooooo! 5 kg gjorde ganska mycket faktiskt!
Det som är allra härligast är ju att jag faktiskt KÄNNER att jag gått ner i vikt. Min fettomage är nästan borta. Yay yay yay!
3 kg till och jag är på min matchvikt. Dock ska jag inte hetsbanta. Det är inte riktigt min melodi. Jag ska nog snarare bara motionera som jag gör och inte äta godis/chips i tid och otid. Vill se NÅGORLUNDA okey ut tills jag ska till Turkiet! Vill ju inte se ut som en valross .. Bilderna min moster skickade skrämde slag på mig. HJÄLP vad tjock jag var. O_o

Snart ska jag träffa Kenny! Yahoo. Var längesen jag träffade honom!

1 kommentar:

Anonym sa...

uuh, jag vill också gå ner i vikt. synd bara att jag inte har nån som helst pli på mig själv.