fredag 19 september 2008

Ojsan. Jag har inte skrivit här sedan tisdag! Ops. Men jag har helt enkelt inte haft tid (hehe) eller ork, allra minst inspiration att skriva. Ska man summera dagarna så har jag väl egentligen inte gjort så jäkla mycket mer än att umgås med Pete.
Han sov över här från... onsdag till igår. Vi låg och var rädda halva natten. Det spökar ju ute i mitt rum (det är fan bekräftat mer än en gång) och vi låg och var skitskrajja. Jag kände och hörde massa saker och Pete SÅG saker. Jag vågade inte titta, men hade jag tittat så hade säkert jag också sett massa jävla skit. Usch alltså. Men jag sov där i natt i alla fall (HELT SJÄLV) och det gick bra. Om än lite läskigt såklart. Men det funkar, de kan ju inte mörda mig eller så. Hoppas jag.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt. Känner mig fortfarande lite sliten. Igår var jag helt sjukt tråkig och slö. Hade svinont i magen, misstänker att jag är laktosintollerant! Oh no! Det fick verkligen inte ske! Jag älskar ju mjölk... Åwh. Ska hålla mig undan mjölk bäst jag kan och se om det blir bättre. Grejen är den att jag alltid får SVINONT i magen så fort jag druckit mjölk så allt pekar väl åt att det är laktos jag är känslig mot. Åt ju såklart pannkaka till middag igår också. Smart, smart, smart.
Dock kan jag fortfarande ha lite mjölk i kaffet, det får jag inte SÅ ont i magen av. Usch vad deprimerad jag blev :( Jag som älskar mjölk! Livets dryck! Nu kan jag inte dricka det, vad ska jag då göra :( Visst, laktosfri, men det är inte samma sak. Uuuhuu.

Nu ska jag äta nåt sen får vi se vad jag hittar på!
Ajöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

men liiino, har du ens smakat den laktosfria mjölken? ;) döm inte ut den innan dess ;D inte för att jag har smakat den och kan påstå att den smakar likadant som "vanlig" mjölk, men med lite tur så gör den det :P haha.