tisdag 16 september 2008

Har varit på arbetsförnedringen idag. Inte det allra minsta roligt att stiga upp kvart i nio när jag allra helst hade sovit till två. Helvete vad tungt det var. Inte sant alltså. Men upp kom jag och iväg kom jag. Höll på att somna mer än en gång där borta, men det gick väl bra. Eller bra och bra, allt är ju relativt.
Var uppe alldeles för sent inatt. Eller imorse, gick väl o la mig vid fyra. Damn. Men, men. Jag ville egentligen inte sova, jag ville vara mer med dig Pete. Har umgåtts sjukt mycket med honom nu den senaste tiden, det kom vi fram till igår. Men det är bara bara roligt!

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra riktigt. Förmodligen bara softa och dega. Jag känner mig trött och väldigt seg. Men det kanske ändrar sig framåt dagen/eftermiddagen/kvällen. Troligen inte, men man vet ju aldrig.

Nu ska jag värma kaffe och dega på ett tag.
Ajöss!

Inga kommentarer: