måndag 8 september 2008

Har precis kommit ur duschen. Har varit i skogen i fleeera timmar med Maja och Pete!
Jag vet att jag är/har varit sjuk. Kanske inte det smartaste, men jag har saknat den där pellejönsen rätt så mycket. Jag kände mig helt enkelt tvungen. Sen blir jag fan knäpp av att sitta här hemma bara. Får väl sota för det imorgon, kommer säkert vara sjuk som ett jävla aphål. Men det får jag väl ta då, för träffa P ville jag göra! Om än bara för en sketen skogspromenad.

Imorgon ska jag på Arbetsförnedringen. 2,5 timmar. Det ser jag verkligen inte framemot. Men det måste genomlidas. Hoppas vi får göra något som är liiiite bra att ha med sig i alla fall och något som jag kanske kan inbilla mig själv är lite intressant. Suck. Jag har verkligen ångest för det där. Uh.

Nu sitter jag och dricker vatten, ska nog ta mig en macka eller så. Är sjuukt hungrig.

Ajöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken pete?