torsdag 28 augusti 2008

We can't go on together, with suspicios minds!
We're caught in a trap... osv.
Sitter och lyssnar på VH1. Sjunger för fulla muggar!
Fast nu är det Oasis- Wonderwall och jag sjunger med i den också. Satan vad dom spelar bra musik! Hade glömt hur bra våra musikkanaler är! Nu kommer jag spendera ännu en natt genom att bara lyssna på musik-tv! Perfekt!

Egentligen har jag inte så mycket att säga.
Pja, Hannas killes Marcus operation blev jätteförsenad igår- det var därför vår fika blev inställt. Lite trist, men vi skulle ta det imorgon istället. Sådana där gånger är det förlåtligt att inte höra av sig (eller vara okontaktbar), men inte annars! ;) Hehe.

Patric! Läste just din blogg om att det var sista gången du umgicks med Lina, men varför kan vi inte alla tre umgås imorgon? Jag antar att det går bra för Lina? Eller? Det är så sällan jag träffar dig också, lika sällan som jag träffar Lina, så jag tycker i alla fall det vore jätteroligt. "En sista softar-kväll" liksom. Vi får väl prata med på MSN eller nåt om det kanske?

Nu sitter jag och väntar på att Sex and the city ska börja.

Ajöken möken och gonatt min skatt! ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det skulle ju vara trevligt;D Men det måste bli imorgon att vi umgås på kvällen då, för jag ska ju vara hemma på lördagkväll.. Packa osv.

Anonym sa...

jaså, du visste det? ;o tråkigt, haha :D

Anonym sa...

(det om att christian vann project runway alltså, haha :p)