fredag 29 augusti 2008

Nothing lasts forever- even cold November rain.

Idag är det ett år sen. Känns tungt, jobbigt, trist, ledsamt och deprimerande. Ett år. Jag kommer fortfarande ihåg. Jag kommer ihåg allt. Fyfan vad jobbigt det känns. Jobbigt och ingenting annat än bara övermänskligt jobbigt. Ett år. Vad har hänt under det här året?
Jag har framförallt tagit studenten, jag har varit ner till Motala/Linköping och fått mitt hjärta krossat. Jag har varit deprimerad, jag har varit glad. Arg, ledsen och lycklig. Ett år av alla möjliga känslor. Bra och dåliga.
Jag orkar inte vara ledsen över det här längre. Det har gått ett år nu. En deadline. Jag måste släppa det och gå vidare.
Jag vet en som gör det lite lättare att gå vidare faktiskt :-)

Idag ska jag fika med Hanna (HOPPAS JAG!?). Ikväll ska jag umgås med Lina och Patric en sista gång innan Lina åker ner till Malmö igen :'(

Nu ska jag dricka mitt kaffe och titta på Oprah! ;D
PÖSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN! gör du det? tycker du kan packa ner mig i turkiet-väskan isåfall :) please?! ;p