onsdag 27 augusti 2008

Jaha. Idag var planen att jag skulle fika med Hanna, men det verkar inte bli något av det. Jag har skickat ett sms och ringt till henne och hon har inte svarat. Hon som skulle ringa vid tolv, det var ganska dåligt tycker jag. Nåja. Hoppas det inte har hänt något bara.

Drömde en jätteful och konstig dröm i natt.
Jag var hos Lina och skulle gå hem och hämta något som allra hastigast, så blir jag gripen av polisen! Jag hade massa förseelser och sen var det något lite allvarligare, nåt om en bil eller nåt, minns inte riktigt. Så får jag handbojjor och förs iväg. Jag försöker "flirta" mig fri (WTF XD), men det hjälper inte och jag hamnar i finkan. Minns att jag sitter där i all-rummet och har ångest att jag måste sova på en oskön säng. Dock skulle jag bara stanna över natten, men.. haha. Så jävla fult. Kan säga att jag var jäkligt glad när jag vaknade och var FRI.

Sov i Davids rum i natt med Majdo-bebisen. Hon låg med huvudet på min mage tills jag somnade, så gullig är hon. Sen vaknade jag av att hon la sig i fotändan. Gullehunden.
Vaknade vid halv elva. Tydligen hade Hannes kommit in i morse och frågat "David? Ska inte du till skolan? Har du sovmorgon?" så hade jag svarat "Mmmmh". Haha, jag minns ingenting av det xD Så fult.

Nåja. Ikväll ska jag träna med mama, sen får vi se vad jag hittar på. Ska nog bara softa och se finalen av Project Runway och Sex and the city efter det.


http://www.youtube.com/watch?v=pO_TaTblcP8
Äntligen har jag hittat låten från Rexona-reklamen. Sjukt bra.

Inga kommentarer: