söndag 24 augusti 2008

Söndag idag. Jaha ja. Imorgon börjar alla små-fisar skolan, MEN INTE JAG! Moaha.
Känns lite konstigt men samtidigt svinbra. Jag har ingen ångest för den lååånga och jobbiga hösten/vintern som kommer kräva en massa av en. Det känns helt okey. Kanske för att jag sitter med vetskapen om att vi drar till Turkiet i oktober, eller att jag närhelst jag vill kan blåsa ner till Stockholm om det blir alltför mycket här uppe. Jag har starka funderingar på att jobba nere i Stockholm en tid under december, kanske över jul/nyår. Känner inget behov av att fira jul så det är skittesamma för mig, sen tjänar man fett med cash också, massa massa ob ;)

Nu kom mamma o frågade "Är du nå träningssugen då?" och javisst är jag det! Ska trycka i mig en macka nu och sen åka med mamma till gymmet ;) Woho

Talk to you later!

Inga kommentarer: