söndag 24 augusti 2008

Känns som att det varit en ovanligt produktiv dag idag.
Var och tränade med mamma, som bestämt. Åh, vad skönt det var. Att jag inte gör det oftare?! Det är dessutom riktigt roligt! Undrar just hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon? Men det är bara skönt tycker jag. Känner mig inte lika slut i kroppen som sist när jag var. Satte mig i massagestolen tio minuter och sedan tio minuter på vattenmassagen. Hur skönt som helst! Man ligger på en "vattensäng" och vattnet är "massagestavar" (inte SÅNA massagestavar..) som far mot kroppen. Huuur skönt som helst. Tur att det är en förinställd timer på tio minuter, annars hade jag kunnat ligga där hela dagen!
Kände mig som en ny människa när vi cyklade hem. Dels kändes det bra i ryggen och sen känner man sig hurtig efter att ha kört styrke i 60 minuter! (inkl. uppvärmning på trampmaskinen 5 minuter och "nervarvning" 5 minuter)

Åt middag och sedan gick jag till ICA och köpte Aftonbladet och två kiwis. Gött gött. Kiwi är så gott. Frukt överhuvudtaget är underskattat! Hade det inte varit så dyrt så hade jag nog levt på bara frukt! Just nu sitter jag och gnaskar på en nektarin, den är alldeles perfekt mjuk! Mmh!

Imorgon ska jag följa Hannes till skolan, så jag måste nog upp vid 7-halv 8 någon gång. Men det blir perfekt! Då får jag mycket gjort under dagen (förhoppningsvis). Tänkte gå till Arbetsförnedringen efter jag varit med Hannes och skriva ett sånt där samtycke så jag får det bortgjort nån gång. Fast jag måste nog hem emellan för jag tror af öppnar 10. Får väl äta frukost och softa ett tag.
Sen ska jag försöka ta mig upp i skogen med Maja också, kanske plocka lite blåbär ;)

Nu ska jag glo vidare på tv'n, äta upp min nektarin och sedan inom en eller ett par timmar gå och lägga mig!

Godnatt.

Inga kommentarer: