söndag 10 augusti 2008

shadow of your love

Jaha. Så har den helgen gått.
I fredags var jag med Martin, softade och såg film. Åt godis, hehe, as usual. Åkte hem relativt tidigt. Har ju vänt mitt dygn så jävla totalt så jag däckade vid elva ...
Igår var vi ut till Selets Bruk & grillade med Lollo & Svein med familj och sen kom Zara & Krister. Väldigt trevligt.
Tog det bara lugnt resten av dagen, jag kände mig ganska sliten så jag orkade inte med så mycket annat än att se film här hemma och bara glassa.

Imorgon ska jag ringa Soc. och boka möte. Sen måste jag ringa till tandläkarn också, nu måste jag dra min jävla visdomstand. Den tar så jävla ont. Usch.

Det händer inte mycket här just nu. Jag ska skriva in mig på Bemanningsenheten, så det pappret ska jag lämna in också imorgon. Hm, hm.

Inga kommentarer: