söndag 10 augusti 2008

Jag har fixat ny layout till bloggen. Har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om den eller inte, det får nog tiden utvisa tror jag.
Har precis avnjutit en jättegod middag- grillat! Vi satt hela familjen under vårt nybygda tak på altanen. Det är inte riktigt färdigt, men vi är på god väg. Vi- nu låter det som att vi alla hjälpt till. Så är inte fallet- mamma & pappa är det som byggt. Så jag får väl säga att de är på god väg. Heh.

Nu ska jag gå med Maja på en liten promenad, sen ska mamma klippa mig. Jag behöver snygga till frillan lite. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag ska göra, om jag ska klippa lugg eller ej. Dock lutar det åt att det inte blir lugg. Känns som att jag vill ha lite längre hår innan jag kör på hellugg. Risken finns att jag kommer se ut som en boll, det vill jag inte vara med om..

Nu väntar Maja på mig!
Adjö!

Inga kommentarer: