torsdag 7 augusti 2008

Boden

Nu är jag hemma. Äntligen (???).
Jag är fortfarande imponerad över hur smidigt det är att flyga. Jag bokade biljetten på Internet, knapprade in min bokningsreferens där på Arlanda, fick biljetten, checkade in bagaget och sen var det klart i princip. Det enda jag behövde släpa på var datorn och min "handväska". Gick till min plats i planet, köpte en kaffe och en mazarin, läste lite Aftonblad och sen var vi framme i princip. WHAT THE FUCK, liksom. Jag blev chockad (ja! chockad!) när piloten sa "..nu är det lite mindre än 30 minuter tills vi landar i Luleå.." Herregud. Nu är jag alldeles för bortskämd för att åka tåg ner till Stockholm..
Jag som hade sån ångest för locket i öronen, minns bara när vi flög till Malmö och jag hade ont i flera dagar. Nu fick jag inte ens lock för öronen! Hur skönt som helst ju! Vad är det då för hake med att flyga? INGEN ALLS!! Fantastiskt.

Idag ska jag och Hannes äta på Max eller Frasses (jag har inte riktigt bestämt mig ännu). Jag är i stort behov av en kycklingburgare, en RIKTIG kycklingburgare. I Stockholm beställde jag precis en sån som jag brukar beställa på Max, men var det en sån då? NEJ.
Stockholmare kan inte det här med snabbmat.

1 kommentar:

Anonym sa...

fraaasses för fasen, du är i BODEN ju! ;p haha!

mmhm, känslor är allt bra konstiga. är de besvarade så är det ju bra, men är dem inte det, eller då man inte VET om de är det, så är allt bara rakt åt helvete ju. njee usch alltså!