söndag 3 augusti 2008

Jag bokade hemresan idag. Med blandade känslor, självklart.
Känns skönt att komma hem, börja jobba (ska verkligen anstränga mig!) och förhoppningsvis skaffa en egen lägga. Det är mitt mål, skaffa en lägga innan årskiftet. Vore fantastiskt underbart.
Jag flyger alltså hem på onsdag. Första gången jag flyger själv, känns lite pirrigt. Men jag orkar inte börja gorma med SJ, har varit så mycket tjaffs på senaste tiden. Massa förseningar och extra konstnader. Jag vill inte stå still i Tjaukejaurejokka i femton timmar, så jag körde säkra kort. Tågbiljetten kostade 493 kronor, inte alls farligt. Sen tillkommer Arlanda Express resan med 110 spänn, men det känns absolut värt det.
Stockholmaren Lino är på väg hem igen!

Idag har jag bara softat, har haft jäkligt ont i huvudet så jag har inte orkat med något mer ansträngande än att ligga i sängen eller soffan. Tänkte väl dra in en sväng till stan, men det får jag göra en annan dag.

Nu väntar jag på käk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aww, du ska inte boka om och fara på fredag istället? Då åker ju jag hem, så skulle vi kunna åka hem tsm^^.
Sen får du skjuts med oss också såklart!

Anonym sa...

Det är bara jag som kommer åka hem, så jag kommer med det senaste planet. Mamma o Pappa kommer med W^^