måndag 11 augusti 2008

Godmorgon, godmorgon.
Jag har precis druckit upp en kopp egenhändigt gjord choklad. Mums!
Har ringt till Socialtjänsten idag också, ska komma in imorgon klockan 13:15. Håll tummarna!
Fast allra helst vill jag ju ha ett jobb såklart, men det funkar inte riktigt för mig just nu. Det är så dåligt att ingen ens hör av sig! I Stockholm tog det ett par dagar så hade jag helt plötsligt bokat in två arbetsintervjuer och en informationsträff! Helt sjukt.

Idag ska jag nog knalla till Kommunhuset (igen...) och försöka lirka ut hur jag verkligt söker till Hemtjänsten. Det fanns blanketter där, men jag tyckte inte att de sa så mycket.. Men vi får se. Jag har ju egentligen inget bättre för mig så jag borde nästan göra det.

Det är ganska otroligt hur jag har lyckats vända på mitt dygn också. Förut kunde jag vara vaken till 2,3 eller 4 på morgonen. Numera däckar jag klockan elva. Igår var jag dock vaken till tolv ungefär, men det är det längsta jag varit vaken sen jag vet inte när.
Kliver upp i tid gör jag också. Det är alldeles perfekt, då är jag beredd ifall någon skulle ringa om jobb. (Stay positive, stay positive...)

Just nu sitter jag och väntar på kaffe. Ska dricka en stor kopp, sen ska jag duscha.
Hej så länge.

Inga kommentarer: