söndag 20 juli 2008

Vojne, vojne.. hahaha. Igår. Jag började bra. Kände mig på hugget. Fick en perfekt fylla. Men sen skulle Henric göra en (flera!) grogg till mig, då spårade det. Han gjorde.. 75/25.. jag LOVAR! 50/50 kan dra åt helvete, för jäääääklar vilka starka groggar han gjorde. Jag kände ju ingen smak såklart (alkoholist som jag blivit) men jag blev knall & fall på femton sekunder. Draaaaa åt helvete alltså.
Jag la mig ner i gräset utanför huset och softade ett tag tills Carro kom o hämtade in mig. Sen gick jag ut igen, sen kom Becki o hämtade mig o sen vinglade vi till Frasses. Jag gick o spydde på toaletten en sväng o pressade sen ett kycklingmål. Hehe. Sedan vinglade vi mot Bränna, men där var det booooooooooooring så då bestämde vi oss för att traska hemåt. Mötte min bror sen också som skjutsade hem mig på cykeln. Hehee... hehe.
Jag vet inte om jag är bakis eller om jag är full fortfarande.. nåt av de.
Hur som helst är jag såååå sugen på ett Max-Delifresh-Kycklingmål. *Dreglaaa*
Måste hämta alla mina stuff hos Becki sen också, förhoppningsvis drar vi till Max sen :')

Imorgon kommer min moster o mina kusiner! Förhoppningsvis ska de stanna ett par dagar. Weeeeeiihoo! :D :D

Nu ska jag dricka vatten.. eller ta en kopp kaffe. Eller både och.
Adios mes amigos!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säger inget annat än : Tokiga festprisse:P

Anonym sa...

svar: haha nej, nåt ganska så jävla mycket värre än så.