tisdag 22 juli 2008

Imorgon är dagen D. Jag drar mig ner mot Stockholm. Det kom med väldigt kort varsel (fick veta det idag) och jag måste stressa som ett psyk för att fixa allt. Men det gör mig inte så mycket ;)
Jag ska åka ner med min moster, hennes karl, Mira-Matilda och Vanja. Vi ska väl göra lite stopp längs efter vägen, men bara vi kommer ner. Ska bli så jävla skööönt.
Håller tummarna att jag antingen får Nanny-jobbet eller om jag får ett helt annat. Jag ska nog mest söka "extra-knäck" så jag får in lite cash och så jag förhoppningsvis kan dra utomlands en sväng.
Skönt att bara komma iväg härifrån ett tag. Vet inte när jag kommer hem faktiskt, kommer väl stanna så länge jag får. Såvida jag inte tjänar så pass mycket eller får ett fast jobb att jag kan fixa egen lägenhet. Men men. Vi får se. Framtiden är min!

Just nu fixar jag tillbaka alla filer till min dator igen. Den segade så jävla mycket så jag var rädd att den skulle krascha. Vore ju inte så roligt..

Iiik. IMORN DRAR JAG! :DD

Inga kommentarer: