torsdag 3 juli 2008

major failure

Berättar om gårdagen.
Vaknade klockan åtta, duschade, drack kaffe, en snabb-cigg och cyklade sedan till Emma. Sedan vidare från henne till djursjukhuset i Gammelstad. Hennes hundar blev tittade, en av dem (Enya?) fick en penicilin-kur mot något som misstänks vara liknande vår halsfluss. Något sådant.
Käkade pizza inne i stan sedan, yummie! Emma bjussade, som tack för min excellenta stadskörning! ;)
For hem, låg på altanen en stund. Blir så fruktansvärt jävla less på att ligga här, TORBORG kommer alltidalltidalltid (inga undantag alltså) och börjar kackla. Seriöst. Kackla. GAGAGA!
Fattar inte, har hon ingen som helst jävla social kompetens?! Nej, jag tror minsann inte det.
Somnade relativt tidigt efter enbart två och en halv timmes sömn natten innan.
Vaknade idag av att David kom upprusande "LINO! Upp!! Vi ska till Alder, det är typ 40 grader varmt!" Så jag susade upp, på med kläderna o drog alltså till Alder. ÄNTLIGEN fick jag bada! Wowooo! :D Så överlycklig! Även om det var kallt i vattnet så var jag som en sexåring. De som inte vet - jag älskar att bada.
Men jag var också sjukt trött, så jag somnade inte bara en gång utan två gånger där på stranden. Så jag har en TOTALBRÄND rygg, som i och för sig börjar bli bättre efter ihärdigt insmörjande med BodyMilk. Sen har jag bränt fejjan också, men det är väl inget ovanligt. Suck. Satsar nu på att dricka så mycket vatten som möjligt och smörja stup i ett. Det borde göra susen.

NU. Ska jag dra igång Jackass 2 & sedan Jackass 2.5. ;)

BAHBAJ!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh shit, stackare!! >_<
Jag vill också se Jackass 2.5, har bara sett tvåan!