tisdag 1 juli 2008

Sååå härligt väder idag! Har legat på altanen o schtekt en stund på dan. Så myyysigt. Tror faktiskt jag slumrade till en stund också.. Höhö.
Jobbigt bara att vår granne, TORBORG (a.k.a Tuborg) alltid kommer o kacklar när jag ligger ute. Jag blir SÅ jävla less. Sen stampade hon in också med en penna i handen och frågade vad det "vaaar för nååågot". Haha, så jävla cp. Hon har gjort samma sak med en skiva hon hittade på gården också. Ska fan bygga en BERLIN-mur. Hon har inget folkvett alls.

Ska strax gå på promenad med Becki, det ska bli jäkligt skönt. Jag har blivit så jävla lat och jag hade tänkt komma igång nu (har vi hört det förut?)..
Men jag hittade ett program i Aftonbladet igår "Kom igång på två veckor", hade tänkt försöka följa det. Hehe. Komma igång med löpningen igen, jag saknar faktiskt det.
Oh well.

Nu ska jag .. fixa.
Bahbaj!

Inga kommentarer: