fredag 27 juni 2008

ÄNTLIGEN!

Äntligen, äntligen, äntligen har NÅGON hört av sig om jobb! (Jag skickade ansökan igår och fick svar idag- fantastiskt!!) Det gäller ett NannyNu! jobb i Stockholm, hur soft som helst! =) Jag ska dit på intervju .. ja, när vet jag inte riktigt, men hon ville träffa mig! Det är ju bra! :D Hoppas verkligen jag får jobbet, jag skulle behöva det! (Att det är i Stockholm är SÅ jäkla bra!)
Skulle jag inte få det jobbbet, så ska jag söka vidare där nere, "på plats". Men jag håller verkligen tummarna, barn är bäst! Vi är lite på samma nivå.. Maha. Hitta på roliga saker, rita, måla, pyssla, se film, baka.. jaa, allt möjligt! Gud så kul :D Sen få betalt för det, ganska fett med cash också, inte illaaa!

Nåväl, jag får väl samtidigt vara realistisk- är säkert många som sökt och det är ju långt ifrån klart ännu, men jag hoppashoppashoppas.

Det om detta!

Ikväll var det tänkt att vi skulle checka in Boden Alive, men Marina jobbar så det blir imorgon istället. Så drar vi förfesten här också- ifall det skulle regna. Morsan o farsan drar iväg imorgon och kommer vara borta i ungefär två veckor- soft!

Du, Andreas. Din attityd gillas fan i mig inte. Du är inte BRA BÄTTRE BÄST. Särskilt inte när du verkligen beter dig som om du vore det. Lägg ner säger jag. Lägg bara ner.
Det är nästan så jag ångrar att jag sa det där till dig när du beter dig så där. Jag märkte att jag genom att säga det boostade din narcissistiska sida. Ditt EGO växte och svämmade över, det drog åt andra hållet. Skärp dig förfan. Du är så jävla bra på alla sätt och vis- förutom när du beter dig så här. Du VET att jag hatar när du håller på så här, ändå fortsätter du. GWAH!
Fjöööööl aaav!

Inga kommentarer: