torsdag 26 juni 2008

I brist på annat

ALLMÄNT

Vad heter du: Linnea
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ebba, men det ville inte farsan.
Vart bor du: BodÖÖÖn
Ögonfärg: Blå/grå/grön
Hårfärg:
Brun
Civilstatus: Helnöjd singel
Vad använder du just nu för jacka: En grön Fjällräven-old school, typ 30 år gammal
Vad använder du just nu för skor: Alla möjliga
Favoritfärg på kläder: Hmm.. svart i guess. Funkar överallt.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Olika, just nu är det för 0 :-
Vad har du för jeansstorlek: Så jävla olika.
Vad har du för tröjstorlek: XS

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som: En übergullig kille jag inte tänker nämna vid namn
Du pratade med: Morsan
Du gick på bio med: ..oh shit. Längesen, jag minns fan inte. Min lillebror kanske?
Du kysste: ..
Du gick på stan med: Becki
Du kramade: Hannes (lillebror)
Du fick sms av: Kenny
Du ringde: Farsan
Ringde dig: Ids inte kolla, men jag tror det var morsan
Skickade ett e-mail till dig: Minns inte, nå skräpmail.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det: Jaa
Sagt att du gillar någon och ljugit: ... nää
Sagt att du inte gillar någon och ljugit: Alltså.. jaa.. jag tror det
Gråtit över en pojke: Jaa... oja.
Stulit något: Smakade plockgodis när jag var liten på ICA. Hehe. Finsmakare ;p

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Alltså.. hm.
Är du ensam nu: Njee, morsan o farsan sitter här, sen ligger Maja här också.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Kassa radiodängor
Vill du gifta dig: Inte nödvändigtvis.
Vill du ha barn: JA!

ANDRA SAKER
Varit kär: Jaa
Kör du bil: RALLY!!
Har du ett jobb: Nein!
Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast faktiskt, jag har blivit lite sällskapssjuk
Gillar du berg och dalbanor: Nejje!
Favoritgodis: SALT
Favoritchips: ..hmm, typ cream cheese
Har du någon tatuering: Nein
Har du någon piercing: Nein, inte längre :((

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit: ..hmm, näää.. tror inte det. Kanske till nån film eller serie eller nå
Köpt någonting: NEJ! :D
Varit sjuk: Jaa.. eller.. jaa, jag är väl lite sjuk fortfarande..
Sjungit: Sjungit o sjungit.. ja. Om man nu ska kalla det sång.
Sagt jag älskar dig till någon: Nejje
Träffat någon ny: ... jo
Saknat någon: Mja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej

SENASTE
Film du såg: ..hmm, minns inte.
Film du hyrde: ..oh shit, minns fan inte.
Mat du åt: potatis och.. fisk

Låt du lyssnade på: Float on med Modest Mouse

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln: Jaarå
Gnälla: Haha, hela tiden ;p
Skrika: Jaa.. hela tiden
Sova: Alltid
Ha ångest: För ofta
Skada dig själv med flit: Haha.. nä
Ta mediciner du inte borde ta: Nää
Vilja dö: Pja, förut. Men inte längre
Drömma mardrömmar: Nää, faktiskt inte.
Ta droger: Ibland. Var ett tag sen nu dock.
Försöka vara annorlunda: Jag ÄR annorlunda, men det är inget jag strävar efter direkt kanske
Klä dig i svart: Aah
Gå till kyrkan: Helst inte.
Gå i skolan: FÖRUT! :D Not anymore! Jag har tagit studenten!
Ljuga:
Mjaää. ibland kan det behövas en vit lögn.
Hata folk: Hata o hata.. ogilla.
Lita på folk: Pja. Jaa. För lätt kanske.

VEM
saknar du: Ett par styckna
vill du döda: Myggor!
rörde dig sist: Majdobebisen
vill du slå: Myggor
kysste dig sist: ....
vill du kittla: Hannes
kramade du sist: ..hmm.. Majdobebisen
vill du prata med: Jag vet inte
skrek du på sist: Farsan
vill du vara som: mig själv såklart
sårade dig sist: ...jaaduw
vill du bli galet full med: Marina ;DD
gjorde dig riktigt glad senast: Morsan, hon hade bakat bullar idag.
är sötast på jorden: MAJA

HAR DU
För många vänner: Klart jag inte har.
Förföljelsemani: HAHA. Nää
Tvångstankar: Jaa..
Någon annan psykisk sjukdom: Mja..
Någon fysisk
sjukdom: Hallux Valgus, en .. skelettmissbildning vid stortån. Annars har jag ingenting tror jag.. Om nu det är en SJUKDOM. Det är väl mest irriterande bara
Någon skada: Haha.. ehjo. Min häl är störd.
Färgat håret: Ja, fast nu har jag min naturliga hårfärg.
Brutit några ben: Nein
Några piercingar: Har haft i läppen, nu har jag i öronen-
Egen dator: Jaa <3
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Haha faktiskt inte, jag snyltar på mässor o sånt ;D
Tagit nakenbilder: HAHA
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nää
Varit kär: Aa.. (tyvärr?)

Dumpat någon: Jao
Stulit någonting: .. plockgodis.. Ica, liten..? Ringer det en klocka?
Lämnat landet: Jaa
Rymt hemifrån: Haha.. joo.
Tuttat eld på nått: JAHARÅ
Gjort något olagligt: Jaa

HUR
Går du: Som en pundare
Svarar du i telefonen: "Linnea", "Linnea mitt i maten/filmen.." hm.. "Hellu?"
Fördriver du tiden: Vid datorn, läser, ritar.. kollar TV, film..jaa, det vanliga
Mycket pengar har du: Alldelels för lite
Tjänar du pengar: Prostitution. Haha, nä, klipper gräset o sånt..
Ofta bäddar du sängen: NevaH
Ofta diskar du: När det behövs, dvs aldrig
Ofta städar du: Typ varje dag
Många stör du dig på: Ehh.. ganska många
Ofta träffar du din familj: Varje daag

TROR DU
Att du kommer att bli något: JAG ÄR REDAN NÅGOT!
På rymdvarelser: Nein
Att folk tycker om dig: Kanske? Någon?
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Haha.. mjaa
Att du kommer leva länge: Förhoppningsvis

VÄLJ
Katt eller hund: Hund!
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: VattÖÖÖn!
Sex eller kyssar: Både och :D
Telefon eller Internet:
Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Båda
Leva eller dö: Leva
Sommar eller vinter: Sommar
Kramar eller kyssar: Båååde och?
Choklad eller vanilj: Vanilj

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du någon piercing: Nein, inte längre :((

meh, vad nu då? :o har du tagit ut den?