måndag 16 juni 2008

Jag sitter just nu i köket och sneglar lite på "Sliding Doors" i brist på annan skit att fördriva min värdefulla tid på. Förmodligen kommer jag gå och lägga mig inom en timma, jag känner mig inte riktigt på hugget idag faktiskt. Detta eftersom jag är sjuk, eller jaa, sjuk o sjuk, jag känner mig förkyld till och från. Det är jobbigt att det kommer och går, det inger falska förhoppningar.
Nu jävlas MSN med mig också god damn it, så det blir nog att gå och lägga sig redan nu.

Imorgon hoppas jag att förkylningen (om det nu är det jag är..) har gett med sig. Det jobbiga är hostan, det är egentligen det som ÄR min förkylning. Torrjävlahosta som aldrig slutar kittla, oavsett hur mycket jag hostar. Det enda som egentligen hjälper är att dricka hinkvis med vatten, vilket i sin tur resulterar i tio toalettbesök på en timma. Men så länge kittlet i halsen håller sig borta så får jag väl vara nöjd.

Nä, nu blir det tandborstning och sedan nattinatti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Uschdå! Nu får du se till att krya på dig, himla jobbigt med rethosta. Poor thing :(

Krya på dig ^^