måndag 16 juni 2008

Måndag? Tisdag?

Jag har inte direkt någon koll på vad det är för dag idag, men jag tror att det är måndag. Jo, det måste det väl nästan vara.. Inte lätt att vara ledig (läs: arbetslös).

Jag har lite dåligt samvete efter gårdagens SVULL med Martin ze man. Först godis, sen ett minimål (med plusmeny.. hehehehe) på Max. Soooft. Haha, fyfan. Jag kunde nästan inte gå sen. Men gott var det!
For hem och sov vid elva-halv tolv. Skönt, jag var svinigt trött alltså.

Förkylningen går upp och ner, idag känns det helt okey, trots att jag har hostat hela morgonen. Jag är piggare i alla fall. Fast jag ska ligga på soffan hela dagen idag och verkligen inte fara ut ikväll. Det är nog en bidragande orsak till varför jag aldrig blir frisk- jag känner mig alltid piggare på kvällen och far då ut på cykeltur, ja, eller pressar onyttigheter tills jag spyr. Men ikväll ska jag bara softa. Jag ska missbruka te samt gurlga saltvatten! Tack för tipset Emelie!.. Dock har jag gurlgat förut, det hjälpte inte direkt.. men det skadar väl inte att gurgla lite mer antar jag..

Nu ska jag göra mer te, dricka vatten och kanske äta något.

Cya!

Inga kommentarer: