torsdag 26 juni 2008

Jag var vaken till halv sex imorse.
Snackade på MSN och spelade kassa MSN-spel. Läste sex-pinsamheter i ett forum på Helgon och tog det bara lugnt.
När jag tittade på klockan och insåg att farsan skulle kliva upp inom tio minuter beslutade jag mig för att släcka ner för att undvika bråk.
Min plan för dagen var att kliva upp klockan 10 och baka bullar. Så blev det inte.
Morsan försökte väcka och få upp mig ur soffan (ja, jag sov på soffan i hopp om att kliva upp i tid) från klockan 8 fram till klockan 12, när jag bestämde mig för att det var dags att masa sig upp.
Förstår inte varför jag är en sån jävla segkorv.
Inatt funderar jag allvarligt på att vaka, så jag kanske vänder tillbaka dygnet någorlunda. Men då ska jag eventuellt festa imorn så det kanske inte är så lyckat. Får väl sova bort hela morgondagen och vaka fredag-lördag istället.
Får se hur jag gör.

Nu ska jag se TV och dricka lite kaffe.

Inga kommentarer: