onsdag 14 maj 2008

You move me a little

Jahapp. IG på nationella. Det var ju föga förvånande. Blir att göra om första & sista kapitlet, samt skriva prov på det imorgon och på fredag. Jag har ju pluggat i alla fall, så det BÖR gå bra.
Stay positive! *-*



You move me a little
You move people to tears

Åh, om du bara visste.
Jag tänker på dig fortfarande. Trodde det skulle släppa lite när jag sa som jag kände till dig, men det har det faktiskt inte gjort. Sjukt nog.
Jag går fortfarande och väntar på att jag kanske, kanske får ett sms av dig. Eller att jag har fått ett när jag vaknar på morgonen. Bara så där.. "Godmorgon" eller nåt sånt.
Men jag borde ju faktiskt inse nu att det faktiskt aldrig kommer ske. Gud så patetisk jag är.
Fast det är ju så, man träffar människor som man inte kan släppa. Det är ju faktiskt bara så.
Jag vet i ärlighetens namn inte om det någonsin kommer släppa, alltså att jag kommer sluta tänka på dig. Det är ju faktiskt grejen, jag bara tänker på dig. Inte liksom, "tänk om det var annorlunda" utan snarare "åh! tänk om jag fick sms av DIG!". Bara få prata med dig igen, men det är ju bara att lägga ner. Det var ju väldigt längesen det som hände.
Men som sagt, vissa människor fastnar man för. Jag fastnade för dig. Verkligen.
Om jag ska bli sån, så skulle jag mer än gärna bara spola tillbaka tiden och få sova bredvid dig igen. Bara ligga och prata hela natten. *Suck* Jag borde lära mig att leva i nutiden och inte titta tillbaka så jäkla mycket. Det måste ju komma något gott ur allt, eller hur?

-

Fick tillbaka lite religions-grejer idag. Haha! Åsa är ju underbar!
Vi hade fått en uppgift där vi skulle jämföra kristen och judisk etik. Jag tog inte detta så seriöst och la in en stooor gnutta humor i hela grejen (utan att för dens skull vara kränkande på något sätt.) Åsas kommentar i slutet: "Vettu Linnea!! Jag tror du är en besläktad själ! Det var det roligaste jag läst sedan... jag vet inte när!"
Det behövde jag! Att jag fick VG+ var ju helt otroligt med tanke på hur oseriös jag var när jag gjorde den... På den i övrigt röviga tisdagen var det verkligen vad jag behövde.

Imorgon är det onsdag och tre prov väntar. Måste läsa ut KuHi-häftet också. Hinner nog inte det ikväll. Men jag får väl läsa på håltimman imorgon, far väl hem under den så kan jag läsa i lugn och ro dessutom.
Matteprov också. Vojne, vojne. Wish me luck! JAG MÅSTE KLARA DET! Jag SKA klara det!

Adieu!

Inga kommentarer: