söndag 11 maj 2008

Gosh, it's Sunday

Fuck i helvete vad fort den här helgen har gått. Noooo...
Igår vaknade jag halv två, riktigt kasst. Hela dagen hade ju som gått då. Såg på "Borta med vinden", klassiker från 1939. Tre och en halv timma lång. Men den var helt underbar, jag har sett halva förut och visste att den var bra. Nu fick jag äntligen se hela!
Tog det lugnt sen, softade på och for sedan till skolan för att se Körslaget. Alla vet ju hur det gick. JävlarövCans. Tyckte faktiskt helt ärligt att Brolles team gjorde ett bättre jobb just igår. Cans drog ju skam över Queens med den där styckningen av Bohemian Rhapsody. Skämmes ta mig fan.
Nåja, nu är det över i alla fall. "It's all over now, baby blue".
Idag blir en softar-söndag. Funderar på att ta en promenad, var ganska längesen.
Hmm.. hmm.. Kanske uppdaterar mer sen.
Bahbaj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med, de slaktade den där låten, fyfan vad sämst. Blev lite smått chockad att dom vann faktiskt.
Kram