fredag 2 maj 2008

SOOL

åh, så underbart! våren är äntligen här! efter en lång och övermänskligt jobbig vinter så kan jag äntligenäntligenäntligen gå ut i bara linne utan att frysa ihjäl!
det är faktiskt nästan så man sitter o tycker det är FÖR varmt! (skämmes, ta mig fan. aldrig är man nöjd!!)

gårdagen spenderades först hos lina, blev lite senare än tänkt eftersom jag var TVUNGEN att gå skola till halv fyra. jävlajockejävel. (ska skita utanför hans dörr vid tillfälle.....)
gick och handlade, gjorde käk och satt o jiddrade. jättetrevligt! blev lite spontan-groggar också (vi hade inte planerat att dricka något, men både jag och patric var HUR pepp som helst....). visserligen blev det ingen FYLLA (inte ens lite tipsy..) men det gör egentligen inte mig något, man kan ju faktiskt (hör o häpna) ha roligt utan alkohol! tyckte vi lyckades ganska bra igår faktiskt.
knallade sen vid halv tio-tiden till patric och bastade. huuuur jäkla skönt som helst! jag vet inte hur länge vi satt där inne egentligen, men efteråt blev vi alla helt utmattade. satt en stund i soffan o såg lite "borat", sen höll både jag, lina och hannah på att däcka så då bestämde vi oss för att traska hemåt.
det blev inte så sent, var väl hemma vid ett-tiden. men det var alldeles lagomt faktiskt. jag kände mig alldeles sliten efter dagen och sen bastun på det. somnade nästan direkt!
vaknade vid fyra av att en något skakad andreas ringde, stackarn. hade blivit lite knas där hemma hos honom. haha.

nu ska jag gå ut o sätta mig på bron en stund, medan det fortfarande är varmt ute.

adjö!

Inga kommentarer: