onsdag 30 april 2008

all you need is ME!

fyfan vad less jag är på att bo här nu, om jag varit less innan så är jag fan apless nu.
det första jag hör på morgonen är massa jävla skrik.
det är inte roligt, fattar ni inte!?
visst, jag kanske lämnar kläder framme, men det är inte det FÖRSTA jag vill höra på morgonen. jag som var GLAD när jag vaknade för första gången på hur länge som helst. så förstör ni.. tack.
farsan- att slåss hjälper inte. slår du mig kan du fan vänta dig ett slag tillbaka. så är det bara.
jag pallar inte att ni skriker åt mig, jag kan inte stå där och ta all jävla skit. jag skriker tillbaka. lär er det för helvete.

There's so much destruction
All over the world
And all you can do is
Complain about me

igår var jag med lina! ääntligen! gick på promenad, sen for vi o åkte bil, sen hit o såg film. "a clockwork orange". jag måste nog vara den enda i hela världen som inte riktigt gillade den filmen. hade skyhöga förväntningar, kanske var det som sket sig.
kul att sitta o snacka med lina i alla fall, gud så jag har saknat henne! <3

skönt med en ledig dag idag i alla fall. var på en jättehärlig promenad med lina på dagen med maja och wilja också. äntligen vååår!
räknade jättemycket matte också, grattis till mig! måste plugga imorgon också. men det gick bra ändå, det är inte så svårt egentligen. inte det jag håller på med nu. woopiiee.
for till martin sen, vi hade planerat värsta nyttiga kvällen med FRUKT, men det sket sig kan man väl säga. visserligen köpte vi NATURGODIS, inte lika nyttigt som frukt men inte lika onyttigt som .. typ chips. eeeh.. trevlish, trevlish var det iaf. as usual ;)

nu är jag så trött så jag vet knappt vars jag är eller vars jag ska (sängen var väl min plan.. får se om jag slutar i nåt dike istället.. gosh.)

imorgon är det valborgs, känns väl lite "jaha, jaha". blir inge party direkt (surprise, surprise!). ska käka tacos o se film kanske, bara ta det lugnt. umgås, jag, lina, patric och ev. hannah. blir trevlansh!
blaablaablaa.. nu ska jag sova.

Inga kommentarer: