fredag 16 maj 2008

Shiny!

Jag slutade tidigt idag, filosofin blev "inställd" eftersom det var vissa som inte hade gjort provet, vi som hade gjort det fick fara hem. Sköönt! Var hemma vid halv två ungefär.
Jag har gjort nytta idag också. Städade mitt rum. Det var i STORT behov av städning kan jag ju säga. Herregud vilken jävla slusk jag är, jag har faktiskt itne dammsugit sen jul. Jag har ju vädrat o dammat av det värsta, men inte dammsugit.
Fetaste ekosystemen i mina klädhögar... fyfan alltså. Jag är ett svin :P Hahaha
Men nu är det RENT och FINT! Maaahaha..
Måste bara ta reda på mina kläder. Har flyttat in allt från mitt rum, kläderna luktade så jävla mysko när dom varit där. Vet inte vad det är, det luktar svinmysko där ute. Fast det är bättre än när jag flyttade in, då var det hemskt. Fast på sommaren luktar det inte så farligt eftersom jag allt som oftast har fönster och dörr öppna så det får vädra.
Nåväl.

Ikväll blir det plugga lite matte, prov imorn! .... DET KOMMER GÅ BRA.
Hm..hm.

Adieu!

Inga kommentarer: