söndag 25 maj 2008

Party och trötta fötter

Jag var på party igår med Hanna och Sara och några andra brudar. Förfest hos Li (dock körde både jag och Hanna nyktert, dock nallade jag två groggar av Sara.. hee) och sen drog vi till Boddan. Inte SÅ mycket folk, eller det kom väl fler där efter tolv.
Dansade och träffade massa oldies! Herregud, vissa har jag inte sett på ÅR. Det var trevligt i alla fall.
Knallade hem vid två-tiden. Blev ganska less faktiskt, så jag traskade hem och kände bara "ÅH! Sommaren är snart här!" Det var varmt ute och jätte-ljust, man fick känslan av sommarnatt. Så nice. Gick o la mig på en gång sen, efter att jag hade borstat tänderna såklart :p
Idag har jag bara softat. Suttit o solat och varit ute i det superhärliga vädret. Nu börjar det mulna på, men det har varit sol annars. Jätteskönt.

Imorgon är det skola, känns itne så kul. Har tagit fyra bilder i helgen. Så jävla kasst. Vill inte ens tänka på hur sur Martin kommer bli. Goooonk. Ajja. Kan inte hjälpas.

Nu ska jag ladda kaffe, fira mamma litet grann och softa hela kvällen. Känner mig ganska trött.

Adieu

Inga kommentarer: