onsdag 28 maj 2008

Onsdag

Jag har inte haft motivation eller ork att uppdatera bloggen. Igår orkade jag inte ens slå igång datorn. Låg på soffan hela kvällen, med undantag när jag for till Kioskbaren o köpte karra.

Vi har jobbat med foto/bild hela veckan. Jag har gjort "PASPARTOER" hela dagen igår.. fyfan vad drygt. Ska aldrig mer göra en sån där jävla grej. Fyfan så jävla drygt. Sprayade ramar igår och fixade in målningarna. Blev bra faktiskt, "jag är nöjd".

Idag har vi jogglat på med fotot. Suttit vid datorn hela förmiddan. Usch så drygt. Sen har jag haft sån jävla mensvärk. Fyfan, riktigt hemskt. Jag brukar aldrig ha det annars, men nu var det fan hemskt! Sen hjälper typ ingenting heller, jag har legat i soffan och tänkt "den gör ONDARE att föda barn.. jag vill inte ha barn!" Riktigt överjävligt. Uschuschusch..

Ikväll blir det softa.
Åtta dagar kvar till studenten! :D WOHOOO

Inga kommentarer: