fredag 23 maj 2008

frêre jauques... dormer vouz?

(Såg just på Dagens Visa med Hannes och en liten unge sjöng Broder Jakob.. därav titeln. FAST min var på franska så.. well. Ni fattar kopplingen..)
Nu är det Nasse!! Helt underbart, av Sven Nordqvist (Ni vet Pettsson och gänget?). *Sjunger med i melodin..* "Nasse hittar en stege". Låter riktigt spännande. Men det slår inte när Nasse startar sin egen taxifirma. Jag garvar mig alltid harmynt när kaninerna skumpar där i skottkärran i nerförsbacke :D Eller! Eller! När skottkärran välter och den tjocka damen i päls drular uuuur! Maha
Sen är det Rasmus på luffen också. Nostalgi gånger tusen. Med andra ord en riktig toppenkväll.
Vad jag stör mig på är att Kill Bill: vol.2 är ikväll, SAMTIDIGT som Ocean's 11. Suuuurt. Men jag måste se K.B vol.2, såg ju ettan förra veckan..

Soft soft. Softa bananer.
Huvudvärken är lite bättre, tackar som frågar.
Nu ska jag titta på Nasse hittar en stege och pressa lite ostbågar. (Nasse träffade nu the notorius bunnies! Hur söta som heeeelst!)
ADJÖ

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, Kill Bill vol 2 sög ju. Ettan var ju så bra så man hade jättehöga förväntningar på tvåan. Men fasen så misslyckad den filmen var. XD Så jag hade sett Oceans Eleven om jag var dig. :P