fredag 23 maj 2008

Heeeeelg!

.. men ändå inte så lugn som jag velat eftersom jag måste gör foto. Rörelseoskärpa, kort- och långt skärpedjup, kort och lång brännvidd, reportage och reklambild. Phew!!
Nåja, prio ett var ändå reportage och reklambild. Ska jag vara ärlig så kommer jag fan inte kunna göra reportage, jag vet inte hur jag ska kunna hinna komma på ett reportage som dessutom ska vara intressant. Jag har ingen aning om vad jag ska göra.
De andra grejerna går ganska snabbt ändå. Så det är lugnt.

Det om detta.
Idag har jag skjutsat Hannes på kör träning (alltså, kör där man sjunger, inte kör som i köra bil). Sen for jag till skolan och fixade lite i fotot, målade lite på en bild och gjorde bildanalysen. Sen slutade vi så det har varit en väldigt lugn dag.
Känner dock att huvudvärken börjar komma tillbaka.
Jag var tvungen att fara hem från skolan igår för jag hade så ÖVERMÄNSKLIGT ont i skallen. När jag får så där är det inget som hjälper heller, bara ligga på soffan och vänta att det ska gå över.

Nej, usch. Nu börjar huvudvärken komma. Ska lägga mig på soffan.

Adieu.

Inga kommentarer: