torsdag 22 maj 2008

ELVIS!


(Elvis stampar iväg med Lambi-toalettpappers påsen i högsta hugg)
- Vad händer?
- Vad som händer!? Jag ringer Lambi och klagar nu, det är vad som händer! Jag har fått nog!
Här köper man Lambi för att lyxa till det och så är pappret så skört att det smular sönder i mikroskopiska partiklad vid minsta kontakt vid fukt. Hurra vad smart!
..- Man kan ju undra vad som blir nästa grej från företaget som gav oss det fuktintoleranta toalettpappret- ett revolutionerande schampo som inte får komma i kontakt med hår?
-.. eller en tvål som inte klarar hudkontakt!
- Men måste du alltid sura?
- Nä, bara när jag har en anledning!!
..nu ska vi se.. "konsumentkontakt telefon" ..
(Elvis ringer) *Du är placerad i kö...*
- Visste du att det till och med hänt att fingret gått igenom pappret när jag torkat mig!? Jag bräkte som ett får! BAAA!!
(En stund senare)
- Vad sa de då?
- Hon var helt jävla otrevlig! Aggressiv nästa, och när hon skrikit färdrigt slängde hon på luren i örat på mig! Hon sa att de skulle anmäla mig för sexuella trakasserier om jag nånsin hörde av mig till dem igen, så det blir nog ingen kompensation för det där pappret.
- Skojjar du?????
- Nej jag svär! Jag är faktiskt helt chockad själv...
- Vad sa du till henne egentligen?
- Jag hann bara säga att jag pullat mig själv i röven...

Elvis- nr 1
Tony & Maria Cronstams.

Inga kommentarer: