lördag 10 maj 2008

one of 'em crappy days

Fan vilken crap-dag. Verkligen bara jätterisig.
Om någon frågar mig "vad har varit så dåligt då?" så vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Men det har bara varit en sån där dag när allt gått åt helvete, förutom bilden. Där fick jag klart mitt arbete, eller jag målade färdigt i alla fall. Riktigt färdigt är det väl inte ännu, men det närmar sig.
Jag känner att hade det inte gått så pass bra på den lektionen så hade jag nog inte orkat med hela dagen. Jag har haft yrsel och huvudvärk hela dagen, sen att vara på skolan i den kvava luften gör det inte bättre.
Stack efter religionen, gjorde aldrig engelskan igår. Hähää. Men jag var verkligen helt slut igår också, helt sjukt. Känns som att ALL min energi bara sögs ur min kropp igår efter proven. Sinnessjukt!

Imorgon blir det att fara till skolan och se på Körslaget i C-sam. Ska bli skojsigt! :D
Nu ska jag ta mig ett glas vatten och se på Talang 2008. (It sucks- i know, men något mer hjärnverksamhetskrävande skulle innebära en kortslutning)

BTW: fick MVG i religion! Hur sweet som helst! Hade verkligen inte trott det, hade väntat mig att få göra en sån där "slutuppgift" ifall man vägde mellan två betyg. Så frågade jag Åsa ifall jag skulle behöva göra det, så säger hon: "Nejdå, du får ditt mvg". SWEET! Känns dock som att vi inte gjort något som egentligen är så pass betygsgrundande som ett mvg. Men, men. :P

Nä, nu blir det TV och slapp i soffan.
Adieu!

Inga kommentarer: