torsdag 24 april 2008

wednesday

Jag och wera fixade projektarbetet idag, äntligen (fin-liret) nu blir det förhoppningsvis inte att kämpa nåt mer med det, eller det vore ju konstigt eftersom PA-mässan är på fredag.. nu ska vi bara fixa vår "monter", skriva ut bilderna, ev. plasta in vissa ex och häfta ihop. det blir nog bra. ska bli grymt skönt när det är över, då är värsta tyngden borta från mina axlar..
men mitt största orosmoln är ändå matten. visserligen klarade jag (efter komplettering) matteprovet jag gjorde i fredags, men det återstår ett kapitel. detta ska jag räkna ut på en vecka. känns inte särskilt realistiskt. men jag ska ta tag i det imorgon tror jag. orkar inte göra det nu ikväll, eftersom jag måste göra religionen som är tills imorgon. det är i och för sig inte så jobbigt, faktiskt ganska roligt så det spelar inte så stor roll.
sen engelska, filosofi, samhälls, ja matten och arbets-fitt-miljö och röv-säkerhet. det är väl bara att sätta igång snart tror jag... hehe.

usch vad jag skriver om skolan hela tiden, kanske inte så roligt att läsa, men det känns som att det är det enda jag har att skriva om just nu faktiskt. det enda jag behöver lätta från mitt hjärta.
jag kan väl nämna att det mesta jogglar på i sin egen takt bara. jag hoppas på att få jobb på ISS i sommar, vore så jävla skönt. men de har inte hört av sig ännu så jag är väl inte så optimistisk egentligen. blir väl en fattig sommar.
har sökt hälsovägledar utbildningen vid LTU också till hösten, samt några kurser bara. som jag säkert nämnt tidigare så är det väl inte riktigt det jag hade planerat, men det blir billigast och smidigast så. slippa ta massa studielån och grejjer. jag får helt enkelt bo hemma två år till (minst), men det funkar. det får LOV att funka. såvida jag inte får ett jobb såklart och kan flytta hemifrån. sannolikheten är väl inte så stor att det händer här i boden, så det kan jag nog lägga ner på en gång.
men det är inte SÅ hemskt att bo hemma (so far so good ska jag väl säga) så det känns inte alltför surt faktiskt.

nu kom jag in på massa skola, IGEN. gahh. kanske bäst att sluta nu?
ikväll blir det grey's och sen ska jag nog se little miss sunshine!

god afton ladies and gentlemen!

Inga kommentarer: