onsdag 23 april 2008

underbar och älskad av alla

har precis sett filmatiseringen av martina haags roman "underbar & älskad av alla" (därav min till synes enormt självgoda titel på inlägget...). helt underbar var filmen i alla fall. svensk film kan faktiskt vara riktigt pricksäkert ibland! kändes inte så där DRAMATEN som det ofta gör i svenska filmer. den rekomenderas verkligen!

jag har kommit fram till att jag vill klippa mig också, ganska kort faktiskt och kanske lugg. får se hur det blir med den saken. känns som att det är så många som klipper lugg just nu, känns inte så orginellt. jag vill inte ha något som alla andra har. as usual. nåväl. klipper mig själv, då är jag ju säker på att ingen annan har något liknande eftersom ingen skulle självmant klippa något som ser lika överjävligt ut... hehe. jag har ju faktiskt klippt mig själv förut så det BORDE inte vara några problem.. eeh.

nää, nu känner jag att jag börjar bli för trött för sånt här.
godnatt!

Inga kommentarer: