fredag 11 april 2008

ÖPPNA DIN DÖRR!!

idag skulle vi ha arbetsmiljö & säkerhet, tråkigaste kursen norr om sydpolen. (fick jag gissa så skulle jag säga att jag har ungefär 1 % närvaro). vi ska ha gjort ett arbete, samt haft en redovisning redan innan jul om "systematisk arbetsmiljö" (eller nåt sånt). min grupp finner alla den här kursen så oerhört tråkig att vi faktiskt skippade den lektionen (även idag..). istället spenderade vi tiden i fiket. läste lite filosofi och snackade bara.
det är så jävla kasst eftersom kursen inte egentligen är särskilt ansträngande på en endaste punkt annat än att vi måste ägna typ en timma i veckan på att bara sitta på röven och lyssna.
bara det att den där timman är den längsta timman på hela veckan. tråkigaste ämne får man faktiskt leta efter..
anyway, hela dagen har faktiskt inte varit helt åt helvete. den har varit helt okey faktiskt, har bara flummat på både på bilden och filosofin. dock blev det lite bråk på religionen och jag var riktigt arg faktiskt. det var första gången jag och wera faktiskt har en seriös fight. dock tänker jag inte gå in på vad det var vi faktiskt bråkade om, den var väldigt banal och jag skulle framstå som den värsta bråkmakerskan och som den största dramaqueen i världen. (fast det var ju inte bara mitt fel ...) ANYWAY. nu lämnar vi det.

var och fikade med becki efter skolan också, roligt att få träffa henne igen! satt på hanssons o drack kaffe och snackade bara. riktigt trevlish!

imorgon ska jag träffa emmy för första gången på evigheter. ganska hemskt att vi inte umgås oftare än vi gör, det är ju inte som att vi bor 100 mil ifrån varandra .. ska bli jätteroligt!
nååväl.

nu ska jag loda vidare, slut på idéer.

The Kooks- Always Where I Need To Be
snuskigt bra låt.

Inga kommentarer: