torsdag 10 april 2008

nietzsche

nu har jag varit hos tandläkaren, gick bra. såklart, det är ju inte läskigt eller så. bara så fruktansvärt tråkigt. men det gick ganska snabbt ändå, finner det ändå lite rogivande på något konstigt sätt att ligga där i stolen. fast jag hade ju såklart sluppit om jag kunnat. hehe.

nu har jag precis påbörjat mitt filosofiarbete om friedrich nietzsche. äntligen har jag fått tummen ur röven och satt igång. det har bara tagit sisådär två månader. eh.
nåja, ska göra klart allt i helgen hade jag tänkt. morgondagen skall ägnas helt och fullt åt matten, har ju prov på fredag så jag måste nötanötanöta.
sitter just nu och bara tänker tillbaka.
tre månader.
fick mitt kontoutdrag också;
080104 Kortköp RESIA AB- 737,oo kr.
blev lite gråtmild. kändes ju så nyligt, usch.
nä. blicka framåt. blicka framåt.

nu ska jag göra mackor. blir en tidig kväll ikväll. känner mig inte riktigt på hugget idag.

hejs

Inga kommentarer: